sobota, 2 sierpnia 2014

Zwiadowcy i Larpowcy - 1 sierpnia 2014

Z pamiętnika Wilkołaka
"I tak oto nastał dzień ostatni (Dies irae..?). Bez rozruchu porannego, tak na miłe zakończenie, i z możliwością wyboru formy zajęć porannych – i całkowitym luzem po południu. Ja wybrałam plażę, bo miasto mam na co dzień, a poza tym chciałam jeszcze trochę pokręcić kijem.
I owszem, kręciłam, a potem zostałam obwołana ekspertem od żółwi (bo jako jedyna wiedziałam, jak wygląda żółwia skorupa od spodu). Zakopywaliśmy Mistrzynię w piachu, a że nie chciała się położyć na brzuchu, to musiała zostać żółwiem do góry spodem. (żółwie mają sześć stron: prawą, lewą, przód, tył, spód i wierzch). I jakoś tak z tej okazji wylądowałam w wodzie… Pragnę zaznaczyć, iż nie miałam w planie kąpieli, strój więc został w pokoju…
Po obiedzie ‘pakowanie’ i ‘sprzątanie’. Tak naprawdę to teraz to robimy, a za pół godziny jutro. Bośmy właśnie z plaży wrócili, i Mistrzowie machali ogniem, i potem gadali, ale ciekawie, i w ogóle. Kurczę, nie myślę już, więc, ekhem, dobranoc.

Wszystkim czytelnikom na zdrowie i miłego wypoczynku, i cicho, że to tylko uczniacy mają wakacje. Wilkołak Dwa odmeldowuje się. "

Fili Draconis / Ania Grymuła












UWAGA FILM LECI!


Tekst i wykonanie : Bartłomiej Brzeziński / Brzoza
Film: Gosia Wendt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz